Dålig uppdatering

Nu är det ett tag sen jag skrev.
NU ÄR DET ÄNTLIGEN SOMMARLOV!! :) Klassresan var underbar, vi hade super kul, sprang ute på nätterna tills föräldrarna va ute och gick, dom fick vara ute till 04.00 Ingen var trött alltså :D haha. Skolaavslutningen var annorlunda eftersom jag träffade min klass för sista gången :(, känns lite tråkigt. Det var en sorg att lämna skolan! Men Men det får man stå ut med. Funderar på att shoppa snart jag måste verkligen.
 
 
God Natt allihopa ska upp tidigt imorn :(
Kram


Kommentarer
Postat av: emma

vilket gymnasium har du sökt in till då? (a)

2009-06-15 @ 13:34:43
Postat av: Anonym

Huddinge, sjödal tror jag kom inte ihåg.

Vilket sökte du till? :)

2009-06-15 @ 16:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0