030609

Idag har det regnat hela dagen, fast nu är det fint väder.
Imorn är det bal kl. 18.30-23.30, ska åla Cab dit med min kompis Linn,
Ser verkligen fram emot det :)
Jag måste snart fixa lite bilder på min balklänning det är några som vill se den :D
Idag har jag köpt ett par jeansleggings.
Jag ska fixa bilderna så fort som möjligt. :)

Det är några som ska gå till skolan och fixa inför vår bal i klassen som inte kom på danskvällen i hallunda.
Jag vet inte om jag ska tilll skolan men jag orkar inte, man måste ju fixa sig fin och massa innan balen. Jag lägger in en bild på min klass som jag varit med i 4 år nu, och nu ska vi skiljas åt.

haha klassen

Men nu ska jag ta det lungt ett tag.

Hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0